Ești blogger? Poate copypaster

“Hai sa imi fac un blog! Hai sa scriu un articol! Oh, wait. Nu am idei. Meh, internetul e mare.”

Oameni buni… si copypasteri, exista foarte multi “bloggeri” foarte “talentati” in ale “scrisului”. Daca vrei sa fii blogger trebuie sa ai idei. Si prin “idei” nu ma refer la despre ce sa scrii, ci cum sa aprofundezi subiectul respectiv. Ca idei din astea au toti copypasterii. Dau un search pe Google si aia e.

Pune si tu, printesa, un “citez” sau niste ghilimele (” – astea se numesc ghilimele). Oh, wait. Daca faceai asta te dadeai de gol singura. Citez: Fi-mi-ar scarba! 

tumblr_micht2Sw1E1r8ox2ao1_500.gif

“Ce nu înțeleg eu e asta: ești BLOGGER, INFLUENCER, RAHAT-PE-BĂȚ popular, dar tu nu scrii articolele, tu nu faci pozele, tu nu editezi clipuri, tu nu scrii scenariile, nici măcar postările de pe pagina blogului nu sunt ale tale.” – www.modapebune.ro

Uite, feelingoaso! Am pus si sursa. Nu te da mare ca tu ai scris un articol in care folosesti cuvinte inventate de Einstein in anul 200. “Eu am scris aia!” Serios? Un sfat: Ia lectii de actorie. Nu stii sa minti.

Ai un hashtag (#omfgwtflalala – hai, ma! Nici asta nu stii ce e?). E normal. Si eu am: #normalisboring e cel de baza, the second is #whybenormal. Dar pentru ca esti copypaster il copiezi si pe ala sau te inspiri… putin prea mult. Te iei de persoana aia si vine ea cu replica “Il aveam de mai mult timp!”. Of course ca vrei sa o iei de par si sa tarai pe strada. Dupa ce ca nu faci altceva decat sa copiezi, mai esti si nesimtita. As spune no offensive, dar e prea adevarat incat sa imi pese ca te superi. Oricum tu negi in mintea ta de copypaster: Nu! Eu nu sunt asa! Eu nu sunt un copypaster! Eu fac articolele! Euuuu!

tumblr_n4jf19AwPX1tw1vhco1_500.gif

Astept articolele de la copypasteri despre copypasteri. Inca un sfat: Nu fa asta. Te insulti singura.

 

 

3 thoughts on “Ești blogger? Poate copypaster

Leave a Reply

