SELGROS e forța!

Asa cum ati observat pe pagina mea de Facebook, a avut loc a 6-a intalnire a bloggeritelor din Bacau. Locatia o puteti observa din titlu. Pe langa organizare, care a fost geniala, nu m-am asteptat sa vad oameni atat de deschisi si care isi iubesc asa mult munca.

13214679_10206219154582602_1135751618_o

Sa va dau un exemplu: eu nu stiam nimic despre productia proprie. Deci, oamenii au fost atat de deschisi incat am vazut si retetele de carnati, crenvursti (despre care credeam ca iti scurteaza complet perioada de viata). Si acolo a intrat in scena domnul Cristi care ne-a raspuns la fiecare intrebare. Ne-a fost prezentat ca un om foarte pasionat de munca lui si chiar asa este. Eu va recomand productia Selgros pentru ca este 100% carne.

13149952_10206219153502575_1431501961_n

Am avut ocazia sa gust flori comestibile, cacao si banana rosie.

Si cand am ajuns inapoi in camera aia care a fost super geniala: Surpriza! Papa bun.

Apoi ne-am plimbat si am facut poze prin tot magazinul. Tin sa mentionez ca noi am fost singurele persoane care aveau voie sa faca poze pentru ca lucrul asta e interzis. Pentru prima data in viata mea m-am simtit si eu VIP.

12

A fost o experienta super. Si va recomand produsele Selgros 100%.

Multumesc, Cristian Balaban pentru transport si buna dispozitie. 😀

Asa ca multumim, Roxana pentru ca daca nu erai tu, nu mai aveam parte de experienta asta. Si multumim, Selgros pentru gazduire si transparenta. 🙂

 

 

One thought on “SELGROS e forța!

Leave a Reply

