Am fost la Miss Moinesteanca si m-au rupt…tenisii

Nu ma dau in vant dupa eventuri de genu, poate pentru ca nu sunt destul de glamorous. Dar am mers. Haide sa vedem ce se intampla. Curiosii mor repede, dar sunt inca in viata.

Am spus ca m-au rupt tenisii…nu, nu am stat in picioare. Cu toate ca era fucking full am stat jos. Ma uitam la fetele care defilau si la tocurile lor de 15 cm sau chiar mai mult. Nu stiu, eu nu port asa ceva. Eu prefer Vansurile si da, stiu ca nu va intereseaza.

1427_613176198832169_4813162112309204071_n (1).jpg

Normal ca trebuia sa imi notez care si cum.

10003948_536545376518719_1405030215257701341_n.jpg

 

 

 

Defilarea mi-a adus aminte de ceva…

 

 

 

 

The queens of glamorous sa raspundem la intrebari.

  • Cine e numit luceafarul poeziei romanesti?

Daca nu stii sa raspunzi, probabil ai chiulit de la toate orele de romana.

Tipa din Republica Moldova a raspuns corect la intrebari si a primit un 8. Are you kidding? Noroc ca suport aproape orice fel de offensive shit. Ah stai…nu glumeai. “Ai un 8 pentru dictie. Data viitoare sper sa vorbesti cu accent de Bucuresti.” Tipa e de peste Prut. Plus ca eu nu am auzit nimic iesit din comun. Inca un motiv pentru care nu as participa la concursurile de genu.

La prezentarea costumelor populare s-a aratat si Madame Anxietate. Nu stiu de unde era tipa, dar era atat de speriata incat se uita la prezentatori si zambea nervos. La proba asta, tipele care mi-au atras atentia au fost din: Republica Moldova, Bacau, Liceul Teoretic Spiru Haret si Braila.

Tipa din Bacau a interpretat un bocet. Clapping and shut the fuck up.

Republica Moldova. Duet de duet. Ce mai vreti? 9 pentru dictie? Nu cred.

Gata cu probele!

Am uitat sa mentionez ca printre probe s-a dansat si s-a cantat. Da, pai apropo de dans. A venit o trupa de la clubul elevilor. Clapping and shut up! Apoi a urmat alta trupa de dans…Nu stiu cine sau de unde erau tipele alea, dar sincronul egal cu 0. Macar mi-au amintit de doua melodii.

V-am spus de acel 8 pentru dictie. O doamna (de peste Prut, cred) a fost invitata pe scena. Si uite ca a mai gandit cineva ca mine. “Daca fata a raspuns corect, atunci nota este 10!” Sala a aprobat. Cu ocazia asta am plecat si eu impacata acasa.

INCORONAREA!

Va spun acum ca ma asteptam 100% sa castige tipa din Republica Moldova. Nu doar eu ci aproape toata sala. Fiecare fata a castigat un “Miss” ca sa zic asa. “Miss Veselie” huh? Si eu sunt “Miss Vans”.

Ok…Dupa ce au fost date toate premiile au mai ramas pe scena tipa de la Moinesti si cea din Republica Moldova.

Deci? Curiosi? Si Miss Moinesteanca este…DA! Stai, ce? Nu ai zis Republica Moldova? Calm man, respira adanc. Clapping and shut the fuck up. Republica Moldova e Miss Frumusete. M-am dus sa fac si eu niste poze ca sa nu explodez.

 

Uite aici niste fotografii.

Mie mi-a placut si felicitari concurentelor! Si concursul asta mi-a adus aminte de o melodie.

Ma bucur ca am apucat sa fiu nesimtita cu cativa oameni. P.S. I know the truth. 😉

Leave a Reply

